*Bespoke to agencja komunikacji marketingowej, gdzie ludzie grają pierwsze skrzypce. Od 8 lat budujemy sprawną orkiestrę, która na ten moment składa się z ponad 40 osób: projekt menadżerów, koordynatorów incentive travel, specjalistów incomingu oraz studia kreatywnego i graficznego. Mieścimy się na warszawskiej Sadybie, gdzie przy wybornej kawie tworzymy brawurowe partytury. Nasze projekty to niezapomniane emocje, które poprzez doświadczenia lojalizują marki z ich odbiorcami. Działamy z pasją i entuzjazmem – na wszystkich kontynentach i w każdym obszarze MICE.
Łukasz Klimczak
Member of the Board
Agencja specjalizuje się w kreacji i produkcji projektów z obszaru komunikacji marketingowej, łącząc nowe technologie świata offline i online. W jej kompetencjach leżą wszelkie formy event marketingu: eventy wewnętrzne i zewnętrzne, B2B i B2C, targi, konferencje, kongresy, gale, roadshow, integracje, ambient, imprezy masowe, offline i online. Dużym obszarem działalności jest również turystyka korporacyjna, czyli Incentive Travel i usługi DMC (incoming).
*Bespoke to także programy Motivation & Loyality, czyli programy wparcia sprzedaży i programy motywacyjne, dedykowane różnym grupom interesariuszy wewnętrznych lub zewnętrznych. Całość spaja kompleksowa kreacja komunikacji marketingowej oraz studio graficzne, które nadają wizjonerski i estetyczny ton naszym strategiom.
Konrad Wielgórski
CEO
*Bespoke to ludzie, więc pierwszą unikalną kompetencją agencji jest jej zgrany zespół pracowników o szerokich kompetencjach – zdeterminowany na cel i zarażający pozytywną energią team o niepokonanym duchu.
Strategią agencji jest zrównoważony rozwój – dbałość o wszystkich partnerów i środowisko, w którym tworzymy wydarzenia. Dlatego powołaliśmy do życia Fundację *Bespoke, która stawia na edukację ekologiczną i świadome prowadzenie biznesu. Nasi klienci otrzymują nie tylko kompleksowo przygotowane projekty, ale także przemyślany plan ich wdrożenia zgodny z troską o środowisko naturalne oraz człowieka, który stanowi podstawę wszelkich działań marketingowych.
Dominika Beliniak
Managing Director
Przedstawiamy nasze najlepsze eventy w latach 2019-2021 r.
Zestawienie dla lat 2020 i 2021 r.
MP Power Award – Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
Global Eventex Awards – Virtual Event – brąz
Global Eventex Awards – Green Event – złoto
Puls Biznesu – Etyczna Firma 2021
Dotychczasowa historia *Bespoke przedstawia modelowy rozwój. Z powołanej w 2014 r. butikowej firmy, staliśmy się najszybciej rosnącą agencją MICE w Polsce i jedną z największych marek w swoim obszarze. Nieustanny wzrost pobudzany jest inwestycjami czynionymi bez względu na globalne okoliczności, a partnerska polityka kadrowa pozwoliła w 2020 i 2021 r. zachować cały zespół. Dzięki właściwym krokom staliśmy się bardziej konkurencyjni – podnieśliśmy jakość zachowując siły operacyjne i kompetencje sprzed pandemii.
Chcąc współtworzyć etyczne standardy branży dołączyliśmy do wielu stowarzyszeń: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel SOIT (incentive), Warszawska Organizacja Turystyczna (incoming), Klub Agencji Eventowych SAR (event) oraz Future of Tourism. Członek naszego zarządu znalazł się na liście 100 najbardziej wpływowych ludzi branży na świecie (wg. Eventex) oraz jest współtwórcą federacji TUgether, która w pandemicznym czasie walczyła o istnienie branży spotkań.
Wyróżnia nas również… formalizm. Tak, żyjemy emocjami i to one tworzą nasze wydarzenia oraz wyjazdy, ale żadne confetti nie spadnie, jeśli nie zadbamy wzorowo o bezpieczeństwo i komfort klienta. Jesteśmy zarejestrowani jako organizator turystyki. Opłacamy wszystkie formalne zobowiązania (m in.: gwarancję turystyczną, ubezpieczenia OC, składki TFG/TFP) i wprowadzamy szereg procedur bezpieczeństwa (m.in. RODO).
Przedstawiamy naszych kluczowych Klientów
©2022. SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. All Rights Reserved.