Plej logo podstawowe

Zapraszamy do zapoznania się z raportem naszej agencji

Raport z działalności agencji

Agencja w liczbach

0 LAT

Na rynku

0 +

Zespół produkcji i kreacji eventowej. 150 - liczba zatrudnionych w agencji.

PLN 0

Przychód netto 2020 r. *dotyczy tylko eventów. Łączny przychód netto agencji - 43,5 mln PLN

PLN 0

Przychód netto 2021 r. *dotyczy tylko eventów. Łączny przychód netto agencji - 51 mln PLN

Słowo o agencji

Markę Plej budujemy od kilkunastu lat, realizując kilkaset eventów rocznie. Nasz zespół tworzy 150 specjalistów, z których ponad 30 zajmuje się produkcją i kreacją eventową offline i online, a także odpowiedzialnym społecznie incentive travel (posiadamy wpis do rejestru organizatorów turystyki). Naszym klientom oferujemy zintegrowany pakiet usług. Strategię i kreację eventową łączymy z technologią, tworząc zapadające w pamięć doświadczenia. Nie dzielimy myślenia na digitalowe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych projektów, a nasze realizacje zbliżają marki do ludzi. Dzięki pełnej gamie usług eventowych takich jak m.in. konferencje i kongresy dla pracowników i kluczowych klientów, gale i jubileusze, stoiska na targach branżowych, briefingi prasowe, projekty CSR, premiery, aktywacje ambientowe i strefy promocyjne, imprezy plenerowe, masowe i eventy, festiwale, spotkania integracyjne oraz wyjazdy incentive – docieramy do konsumenta w każdym możliwym touchpoincie. Potwierdzają to klienci, pracujący z nami latami i branża. Naszą filozofią jest współpraca długoterminowa, bo tylko taka daje możliwość poznania klienta i dostarczenia projektów w pełni dostosowanych do potrzeb. W 2021 Plej trafił do top 3 agencji roku w zestawieniu MP Power Awards 2020 z 2 nagrodami głównymi za event edukacyjny i event online zrealizowanych dla PZU, a w Innovation 2021 znaleźliśmy się w top 3 agencji komunikacyjnych m.in. dzięki produkcji eventowej dla Netflix.

 

 

plej-rafal-krawczuk

Rafał Krawczuk

managing partner

Kluczowy zespół

Rafał Krawczuk

managing director

Łukasz Gumowski

creative partner

Anna Ufnal

event production director

Przemysław Witkowski

event development director

Core Business agencji

Pełen zakres usług eventowych offline, online i hybrydowo:

konferencje i kongresy

gale i jubileusze 

warsztaty, szkolenia, webinary

spotkania integracyjne i motywacyjne

koncerty i festiwale

wydarzenia plenerowe i imprezy masowe

stoiska na targach branżowych

briefingi prasowe

projekty CSR

premiery

aktywacje ambientowe i strefy promocyjne

wyjazdy incentive

Dodatkowo:

kreacja, grafiki, animacje, 3D

strony www i aplikacje

social media i influencer marketing

ATL i BTL

 

plej-anna-ufnal

Anna Ufnal

event production director

Unikalne kompetencje agencji

Jesteśmy jedną z największych niezależnych agencji w kraju oferującą pełną obsługę komunikacyjną. Szczycimy się kompleksowością oferty i indywidualnym podejściem do każdego klienta. Integracja usług oznacza dla nas możliwość bardzo szerokiej obsługi skupionej in-house. Obecnie Plej to 150 pracowników skupionych w działach eventów, incentive (posiadamy wpis do rejestru organizatorów turystyki), kreacji, client service, technologii oraz back office. Na stałe współpracujemy z ponad 20 klientami z różnych, których grono regularnie się powiększa. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

 

plej-lukasz-gumowski

Łukasz Gumowski

creative partner

TOP 6 naszych Eventów

Przedstawiamy nasze najlepsze eventy w latach 2019-2021 r.

Netflix - Stranger Things na Open’er Festival 2019

W 2019 roku Netflix zadebiutował na Open’erze. W strefie promującej Stranger Things otwarty został salon gier Arcade Palace, sprowadzono oryginalne maszyny z lat 80. i grano w gry z 2. sezonu serialu. Strefę odwiedzili Finn Wolfhard (serialowy Mike) i Caleb Mclaughlin (Lucas), którzy zagrali w gry i udzielili wywiadów a następnie spotkali się z fanami, gromadząc pod sceną 4-tysięczny tłum.

Oriflame - Gala Biznesu

Coroczne spotkanie dla ponad 3000 osób organizowane od 2014 roku. Każdorazowo to ponad 90 osób obsługi technicznej, 2 dni montażu, ok. 9 godzin realizacji, zaawansowane multimedia (ekrany panoramiczne, mobilne, diodowe), wielopoziomowe sceny, speakerzy z całego świata, niemal 100 unikalnych materiałów wideo i animacji wyprodukowanych przez agencję.

Play - Play Mudness

Fioletowe szaleństwo opanowało festiwal Pol’and’Rock 2019 za sprawą strefy Play i kilkudziesięciu ton fioletowego błota, w którym można się było bawić, taplać czy zagrać w błotne frisbee z gwiazdami YouTube’a: Red Lipstick Monster, Rezim i Człowiekiem Wargą. Wieczorami strefa zamieniała się w przestrzeń pozytywnej zabawy i najlepszych imprez.

Stowarzyszenie Przyjaciele Muzeum Narodowego w Warszawie - Bal Spragnieni Piękna 2020

Wyjątkowe wydarzenie, podczas którego przestrzenie Muzeum Narodowego w Warszawie na jedną noc w roku zamieniają się w przepiękną salę balową. Jedyny w swoim rodzaju bal połączony z wielką aukcją dobroczynną. W 2020 licytowaliśmy m.in. wyjątkowe kamienne prace Karola Radziszewskiego i Agnieszki Brzeżańskiej, performens Katarzyny Kozyry oraz stworzyliśmy unikalną okazję adopcji rzeźb Xawerego Dunikowskiego i Augusta Zamoyskiego.

KIA - Premiera EV6 2021

Trwający 5 dni event w Instytucie Energetyki w Hali Wysokich Napięć w Morach. Show, prezentujące nowe auto, to specjalnie zaprojektowany pokaz, łączący w sobie elementy wizyjne, dynamiczną muzykę, scenografię świateł (spektakularna „klatka” laserowa zawieszona ponad 17 metrów nad główną sceną) oraz ruch elementów automatyki scenicznej (ekrany diodowe, w tym główny centralnie rozsuwany, ramiona robotyczne, scena obrotowa i widowiskowa).

PZU - #TyTworzyszPrzyszłość 2020

Dwudniowa konferencja online live dedykowana innowacjom, rozwojowi technologii oraz przyszłości, nagrodzona MP Power Awards 2020 jako najlepszy event online 2020 roku. Część z 14 prelegentów obecna w studio, a część łączyła się z zdalnie m.in. z USA czy Holandii. W wydarzeniu wzięło udział prawie 2000 uczestników z całej Polski – pracowników Grupy PZU.

Realizacje online i offline

Zestawienie dla lat 2020 i 2021 r.

0

Online 2020 r.

0

Offline 2020 r.

0

Online 2021 r.

0

Offline 2021 r.

Zobacz nasz Showreel

Lista nagród od 2019

Rok 2019

  • „Efektywność Roku” w raporcie Panorama Reklamy 2019 magazynu Press
  • adFM Awards 2019 – nagroda główna – reklamy „Śniadanie to podstawa” OSM Piątnica
  • Kreatura 2019 – 2x wyróżnienie: influencer marketing: Bajki z życia (Play) oraz techniki – muzyka: Jimek przechodzi do Play (Play NEXT)
  • Golden Arrow 2019 – 2x nagroda główna w kategorii Digital marketing – serwis internetowy za redesign strony Play.pl oraz w kategorii Experiential marketing – event marketing za Strefę Play na Pol’and’Rock Festival 2018
  • KTR 2019 – 2x brąz za „use of the original music” w spocie „JIMEK przeszedł do Play NEXT” (Play) oraz za casting do „Pomagamy na 100” (Biedronka)
  • Wyróżnienie „Świetny Rok” w Raporcie „Agencje Marketingu Zintegrowanego 2019” Media i Marketing Polska
  • D&AD 2019 – shortlista – casting „Pomagamy na 100” (Biedronka)
  • MP Power Awards: MP Power Projekt w kategorii Event – Promocja marki B2C za projekt PLAY YOUR WAY (Play)

Rok 2020

  • IAB MIXX Awards 2020: brąz w kategorii UX i wyróżnienie w Innovation & Smart Solution dla Shake to Play
  • Kreatura 2020 – wyróżnienie w kategorii specjalnej Marketing w czasie pandemii – projekty marketingowe marek za projekt Play dla Seniorów
  • Raport Agencje Eventowe 2020: wyróżnienie Efektywna Integracja
  • MP Power Awards 2019nagroda główna w kategorii Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu za Play Live Show (5-godzinny live stream charytatywny dla Play wspierający Wielki Finał WOŚP 2019)

Rok 2021

  • Innovation 2021
    • top 3 agencji komunikacyjnych roku
    • Best of the Year/ Innowacje w Komunikacji/Netflix „Open Your Eyes – and see the music”
    • 3 x srebro/ Netflix „Open Your Eyes – and see the music”/ Innowacje w Komunikacji: Content/Entertainment; Visual – Motion; Instalacja
    • 2 x brąz/ Allegro „Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej”/ Innowacje w Komunikacji: Tech oraz Innowacje w Mediach: Touchpoint
  • KTR 2021
    • 2x srebro za Netflix „Open Your Eyes – and see the music” w kategoriach Design: Digital & Motion oraz Communication: Use of Data
    • brąz za Netflix „Open Your Eyes – and see the music” w kategorii Technology: Creative Tech: Creative Use of Existing Technology
  • Kreatura 2021 – 2 x wyróżnienie – „Nie pytamy po co. Ważne, że mają” (Allegro) w kategorii: Film – wideo w internecie oraz „Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej” (Allegro) – Marketing w czasie pandemii
  • MP Power Awards 2020:
    • top 3 najlepszych agencji eventowych w rankingu MP Power Awards 2020;
    • 2 nagrody główne: w kategorii Event – edukacja online za projekt Prosty język (PZU) oraz w kategorii specjalnej: event online za projekt #TyTworzyszPrzyszłość (PZU).

 

Dodatkowe informacje o agencji

Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe, choć wszystkie te kompetencje skupiamy in-house. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Mamy kilka kluczowych działów od strategii, poprzez eventy i incentive (posiadamy wpis do rejestru organizatorów turystyki), kreację, client service, social media, influencer marketing po dział technologiczny (łączący kompetencje front-end, back-end, UX i UI). W ostatnich latach dostosowujemy się do zmieniającego otoczenia rynkowego, włączając do naszej oferty coraz więcej działań digitalowych w wielu obszarach. Tworzymy strony internetowe, aplikacje mobilne, zakrojone na szeroką skalę kampanie z influencerami oraz inne aktywacje w social mediach. Nie zapominamy jednak o dobrej kreacji ATL i BTL. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Dzięki takiemu podejściu możemy zapewnić klientom obsługę full- service in house – wiele kompetencji w jednej firmie.

Nasi kluczowi Klienci

©2021. SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. All Rights Reserved.