Zapraszamy do zapoznania się z raportem naszej agencji
Markę Plej budujemy od kilkunastu lat, realizując kilkaset eventów rocznie. Nasz zespół tworzy 150 specjalistów, z których ponad 30 zajmuje się produkcją i kreacją eventową offline i online, a także odpowiedzialnym społecznie incentive travel (posiadamy wpis do rejestru organizatorów turystyki). Naszym klientom oferujemy zintegrowany pakiet usług. Strategię i kreację eventową łączymy z technologią, tworząc zapadające w pamięć doświadczenia. Nie dzielimy myślenia na digitalowe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych projektów, a nasze realizacje zbliżają marki do ludzi. Dzięki pełnej gamie usług eventowych takich jak m.in. konferencje i kongresy dla pracowników i kluczowych klientów, gale i jubileusze, stoiska na targach branżowych, briefingi prasowe, projekty CSR, premiery, aktywacje ambientowe i strefy promocyjne, imprezy plenerowe, masowe i eventy, festiwale, spotkania integracyjne oraz wyjazdy incentive – docieramy do konsumenta w każdym możliwym touchpoincie. Potwierdzają to klienci, pracujący z nami latami i branża. Naszą filozofią jest współpraca długoterminowa, bo tylko taka daje możliwość poznania klienta i dostarczenia projektów w pełni dostosowanych do potrzeb. W 2021 Plej trafił do top 3 agencji roku w zestawieniu MP Power Awards 2020 z 2 nagrodami głównymi za event edukacyjny i event online zrealizowanych dla PZU, a w Innovation 2021 znaleźliśmy się w top 3 agencji komunikacyjnych m.in. dzięki produkcji eventowej dla Netflix.
Rafał Krawczuk
managing partner
Pełen zakres usług eventowych offline, online i hybrydowo:
konferencje i kongresy
gale i jubileusze
warsztaty, szkolenia, webinary
spotkania integracyjne i motywacyjne
koncerty i festiwale
wydarzenia plenerowe i imprezy masowe
stoiska na targach branżowych
briefingi prasowe
projekty CSR
premiery
aktywacje ambientowe i strefy promocyjne
wyjazdy incentive
Dodatkowo:
kreacja, grafiki, animacje, 3D
strony www i aplikacje
social media i influencer marketing
ATL i BTL
Anna Ufnal
event production director
Jesteśmy jedną z największych niezależnych agencji w kraju oferującą pełną obsługę komunikacyjną. Szczycimy się kompleksowością oferty i indywidualnym podejściem do każdego klienta. Integracja usług oznacza dla nas możliwość bardzo szerokiej obsługi skupionej in-house. Obecnie Plej to 150 pracowników skupionych w działach eventów, incentive (posiadamy wpis do rejestru organizatorów turystyki), kreacji, client service, technologii oraz back office. Na stałe współpracujemy z ponad 20 klientami z różnych, których grono regularnie się powiększa. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Łukasz Gumowski
creative partner
Przedstawiamy nasze najlepsze eventy w latach 2020-2022 r.
Zestawienie dla lat 2022 i 2021 r.
Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe, choć wszystkie te kompetencje skupiamy in-house. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Mamy kilka kluczowych działów od strategii, poprzez eventy i incentive (posiadamy wpis do rejestru organizatorów turystyki), kreację, client service, social media, influencer marketing po dział technologiczny (łączący kompetencje front-end, back-end, UX i UI). W ostatnich latach dostosowujemy się do zmieniającego otoczenia rynkowego, włączając do naszej oferty coraz więcej działań digitalowych w wielu obszarach. Tworzymy strony internetowe, aplikacje mobilne, zakrojone na szeroką skalę kampanie z influencerami oraz inne aktywacje w social mediach. Nie zapominamy jednak o dobrej kreacji ATL i BTL. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Dzięki takiemu podejściu możemy zapewnić klientom obsługę full- service in house – wiele kompetencji w jednej firmie.
Osiągnięcia w ostatnich 2 latach
W ostatnich latach agencja Plej efektywnie dostosowuje się do stale zmieniającego się otoczenia rynkowego.W obszarze eventowym w okresie pandemii znacząco poszerzono kompetencje związane z organizacją eventów online i hybrydowych z całym bagażem wiedzy technicznej. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów położono bardzo duży nacisk na wzmocnienie kompetencji w dziale kreacji w zakresie in-housowej produkcji materiałów graficznych, animacji, materiałów AR oraz przygotowywania prezentacji merytorycznych.W późniejszym czasie pracowano intensywnie nad rozbudową zespołu produkcji i kreacji eventowej. Format współpracy z klientami agencja opiera na stałych teamach producenckich. Dzięki takiemu podejściu udaje się nawiązywać długoterminową, a nie jedynie projektową, współpracę. Przedstawiciele agencji z czasem poznają potrzeby klientów i są w stanie dostarczać koncepcje najbardziej dopasowane do ich oczekiwań. W chwili obecnej w skład zespołu produkcji wchodzą osoby o bardzo zróżnicowanych predyspozycjach i zainteresowaniach, dzięki czemu agencja jest w stanie z powodzeniem obsługiwać kontrakty z wielu obszarów event marketingu. Dodatkowo, aby jeszcze lepiej współpracować z klientami i jednocześnie w pełni wykorzystywać i optymalizować kwestie techniczne powołano również wewnętrzny dział techniczny, którego zadaniem jest wsparcie event managerów w doborze najbardziej odpowiednich podwykonawców i współpracy z nimi na dalszym etapie realizacyjnym.
Agencja powołała także nowy brand – najs.world, w którym obsługuje obszar korporacyjnych wyjazdów incentive, jednak w autorskiej świadomej formule odpowiedzialności społecznej, w której integruje swoją obecność z ochroną i wsparciem lokalnych społeczności i przyrody.
Rok 2022 agencja Plej zamyka rekordowym wynikiem finansowym na poziomie 40mln przychodu w części eventowej.
Plej jest również aktywna branżowo. Prezes agencji – Rafał Krawczuk – jest członkiem zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR, w którym podniesiono w tym roku temat próby sformalizowania raportowania branży w obszarze ESG.
©2021. SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. All Rights Reserved.