logotyp liveage_white

Portfolio agencji LiveAge

Agencja w liczbach

0 LAT

Na rynku

0 +

Liczba zatrudnionych w agencji

PLN 0

Przychód netto 2020 r.

PLN 0

Przychód netto 2021 r.

Słowo o agencji

Live Age to agencja komunikacji live. Wspieramy strategię marki poprzez komunikację na żywo, w realu i w digitalu. Edukujemy, pokazujemy trendy. Pracujemy dla najlepszych, a nasze projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach. Za nami ponad 20 lat doświadczeń w projektach event marketingowych obejmujących ponad 650 projektów dla około 80 klientów. W ostatnim czasie obsługiwaliśmy między innymi: Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Henkel, Krakowski Park Technologiczny, KGHM, Bloober Team, AmRest (właściciel KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks etc.), Adamed Pharma, Comarch, Robert Bosch, Ciech. Najważniejsi Klienci agencji są nami od ponad dekady. Jesteśmy członkiem Klubu Agencji Eventowych SAR, od 2019 współtworzymy struktury zarządu Klubu. Należymy także do polskiego oddziału największego stowarzyszenia branży spotkań i wydarzeń na świecie – Meeting Professional International. Wierzymy w spotkania ludzi i marek. Na żywo, w realu i w digitalu.

 

liveage-dominik-gorka

Dominik Górka

CEO, dyrektor kreatywny

Kluczowy zespół

Dominik Górka

CEO, dyrektor kreatywny

Dorota Wojtczak

marketing director

Marceli Wójcik

key account team leader

Marta Wojakowska – Urbańczyk

senior event creative

Core Business agencji

Nasz core business to event & experience marketing w obszarze B2B. Razem z naszymi klientami przekuliśmy wiele eventów w kilkuletnie projekty wspierające świadomość marki i budowanie relacji. Ewolucja projektów jest naszą mocną stroną. Tworzymy konferencje, gale, przestrzenie expo, strefy brand experience i wydarzenia promocyjne oraz eventy i projekty employer brandingowe – online, offline i hybrydowe.

 

liveage-dorota-wojtczak

Dorota Wojtczak

marketing director

Unikalne kompetencje agencji

Analizujemy, opracowujemy strategię i koncept. Produkujemy i weryfikujemy wyniki. W naszym zespole mamy ekspertów od strategii i kreacji, grafików 2D, 3D oraz motion, doświadczonych event managerów, wsparcie komunikacyjne, własny team scenograficzny oraz magazyn wynajmu mebli eventowych. Specjalizujemy się także w obsłudze eventów online – tworzenie stron www, rejestrację, komunikację czy realizację streamingu obsługujemy inhouse.

liveage-marta-wojakowska-urbanczyk

Marta Wojakowska – Urbańczyk

senior event creative

TOP 6 naszych Eventów

Przedstawiamy nasze najlepsze eventy w latach 2019-2021 r.

Microsoft ONE / Microsoft Envision

Produkcja najważniejszej konferencji partnerskiej Microsoft w Polsce od 2012 roku. Skierowana do grona partnerów biznesowych firmy. Element stałej, trwającej od ponad dekady współpracy z Microsoft (m.in. projekty B2B, współprace partnerskie, Akademia Edukatora, EduDays).

OLX Know How 2021

Najlepsza konferencja online na świecie (Global Eventex Awards) i laureat 6 statuetek w najważniejszych krajowych konkursach branżowych w 2021 roku. Digitalowa edycja dorocznej konferencji dla klientów serwisu OLX Praca, w nowej odsłownie telewizji śniadaniowej. Pełnometrażowa produkcja telewizyjna z elementami angażowania uczestników. Skuteczne narzędzie live experience budujące brand attitude i realnie wpływające na sprzedaż.

Konferencja Dilerów Husqvarna

Ponad dekada stałej współpracy, obejmująca wiele projektów B2B, w tym prezentacje produktów, podsumowania roku i doroczna, największa gala B2B dla dilerów Husqvarna. Od 2 lat online.

Henkel BlondMe TV

Event promujący profesjonalną linię fryzjerską BlondMe dla Henkel Polska. Jeden z pierwszych odważnych eventów zorganizowanych i przeprowadzonych po wybuchu pandemii w całości w digitalu.

Digital Dragons

Największy event B2B branży growej w Europie Centralnej i najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży gier w Polsce. Produkcja i rozwój wydarzenia dla Krakowskiego Parku Technologicznego od 2014 roku, w tym organizacja edycji offline i online, gromadzących około 2000 uczestników.

People Awards Home Edition 2020 – Ringier Axel Springer Polska

Laureat Golden Arrow (najlepszy wewnętrzny experiential marketing w Polsce), Złotych Spinaczy i kilku innych nagród marketingowych i employer brandingowych. Digitalowa edycja dorocznej gali dla pracowników. Transformacja jednodniowego eventu w półroczny projekt komunikacyjny do wewnątrz. Idealny przykład budowania zaangażowania i integracji online, z mierzalnymi efektami.

Realizacje online i offline

Zestawienie dla lat 2020 i 2021 r.

0

Online 2020 r.

0

Offline 2020 r.

0

Online 2021 r.

0

Offline 2021 r.

Lista nagród 2021 r.

  • Global Eventex Awards – najlepsza konferencja online na świecie
  • 20 pozycja na światowej liście agencji event & experience marketingu Eventex500
  • Global Eventex Awards – Virtual Experience – Consumer & Business Services – złoto
  • Global Eventex Awards – Virtual B2B event – srebro
  • Wyróżnienie w największym konkursie EB w kraju – Employer Branding Excellence Awards 
  • Media Marketing Polska – top 4 agencji eventowych w kraju 
  • Media Marketing Polska – tytuł Partner na lata  
  • Golden Arrow – najlepszy experiential marketing online wewnętrzny  
  • Golden Arrow – najlepszy experiential marketing online zewnętrzny 
  • Złote Spinacze – Event komercyjny – złoto 
  • Złote Spinacze – Employee experience i komunikacja wewnętrzna – srebro
  • Top 3 najlepszych agencji eventowych w kraju według MP Power Awards 
  • MP Power Awards - Promocja marki online  
  • MP Power Awards  – Celebracja marki  
  • MP Power Awards  – MP Power 12 – agencja eventowa 
  • Nagroda główna Kreatura w kategorii Event – eventy online i hybrydowe 

Dodatkowe informacje o agencji

W Live Age łączymy butikowy charakter pracy z kompetencjami dojrzałej agencji. Większość niezbędnych zasobów posiadamy inhouse, w tym dział strategii i kreacji, projektowanie 2D i 3D, produkcję scenografii, wynajem mebli, obsługę transmisji online. Posiadamy doświadczenie w produkcji stoisk expo i wystaw (w tym interaktywnych). Z powodzeniem tworzymy coraz więcej kontentu do digitalu, głównie w formie video i animacji. Od wielu lat wspieramy także działy HR w projektach employer brandingowych (nie tylko eventy w realu i digitalu, także komunikacja).

Nasi kluczowi Klienci

©2022. SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. All Rights Reserved.