Live Age to agencja komunikacji live. Wspieramy strategię marek poprzez komunikację na żywo, w realu i w digitalu. Edukujemy, pokazujemy trendy. Pracujemy dla najlepszych, a nasze projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach. Za nami ponad 20 lat doświadczeń w projektach event marketingowych obejmujących około 700 projektów dla blisko 100 klientów. W ostatnim czasie obsługiwaliśmy między innymi: Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Krakowski Park Technologiczny, Bloober Team, AmRest (właściciel KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks etc.), Adamed Pharma, Comarch, BGK. Najważniejsi Klienci agencji są nami od ponad dekady. Jesteśmy członkiem Klubu Agencji Eventowych SAR, w latach 2019 – 2022 współtworzyliśmy struktury zarządu Klubu. Należymy także do polskiego oddziału największego stowarzyszenia branży spotkań i wydarzeń na świecie – Meeting Professional International. Wierzymy w spotkania ludzi i marek. Na żywo, w realu i w digitalu.
Dominik Górka
CEO, dyrektor kreatywny
Nasz core business to event & experience marketing w obszarze B2B. Razem z naszymi klientami przekuliśmy wiele eventów w wieloletnie projekty wspierające świadomość marki i budowanie relacji. Ewolucja projektów jest naszą mocną stroną. Tworzymy konferencje, gale, przestrzenie expo, strefy brand experience i wydarzenia promocyjne oraz eventy i projekty employer brandingowe. Online, offline i hybrydowe. I potrafimy wpinać te projekty w strategię komunikacji marek.
Dorota Wojtczak
marketing director
Analizujemy, opracowujemy strategię i koncept. Produkujemy i weryfikujemy wyniki. W naszym zespole mamy ekspertów od strategii i kreacji, grafików 2dD 3D oraz motion, doświadczonych event managerów, wsparcie komunikacyjne, własny team scenograficzny oraz magazyn wynajmu mebli eventowych. Tworzenie stron www, rejestrację, komunikację czy realizację streamingu obsługujemy inhouse.
Marta Wojakowska – Urbańczyk
head of operations
Przedstawiamy nasze najlepsze eventy w latach 2020-2022 r.
Zestawienie dla lat 2022 i 2021 r.
MP Power Awards 2020: Event – promocja marki online
MP Power Awards 2020: Event – celebracja online
MP Power Awards 2020: TOP 3 agencji w kraju
Eventex 2021: najlepsze Online conference na świecie
Eventex 2021: złoto w kategoii Virtual experience – consumer & business services
Eventex 2021: srebro w kategorii Virtual B2B event
Golden Arrow 2021: nagroda w kategorii Experiential marketing on-line zewnętrzny
Golden Arrow 2021: nagroda w kategorii Experiential marketing on-line wewnętrzny/korporacyjny
Employer Branding Excellence Awards 2021: wyróżnienie w kategorii Kampania wewnętrzna
Eventex500: 20. pozycja na świecie wśród agencji event & experience marketingowych
Media Marketing Polska – wyróżnienie TOP 4 agencji w kraju i tytuł „Partner na lata” w dorocznym raporcie Agencje Eventowe
Złote Spinacze 2021: złoty spinacz w kategorii Event korporacyjny
Złote Spinacze 2021: srebrny spinacz w kategorii Employee experience i komunikacja wewnętrzna
Kreatura 2021 – nagroda główna w kategorii Eventy online i hybrydowe
MP Power Awards 2021: TOP 10 Eventów Dziesięciolecia
MP Power Awards 2021: MP Power 12 – agencja eventowa
MP Power Awards 2021: drugi rok z rzędu TOP 3 agencji roku
Eventex 2022: złoto w kategorii Virtual Employee Engagement Event
Eventex 2022: złoto w kategorii Pivot to Virtual
Eventex 2022: srebro w kategorii Community Building & Engagement
Golden Arrow 2022: wyróżnienie w kategorii Experiential marketing – Event marketing on-line – zewnętrzny / targi, konferencje, kongresy
PR Wings 2022: wyróżnienie w kategorii Angażujący event
Eventex Index 2022: 21. pozycja na świecie wśród TOP 100 agencji i organizatorów eventów
Media Marketing Polska: drugi rok z rzędu wyróżnienie TOP 4 agencji eventowych w kraju i tytuł „Efektywna i efektowna” w dorocznym raporcie Agencje Eventowe
Kreatura 2022: wyróżnienie w kategorii Eventy online i hybrydowe
Złote Spinacze 2022: złoty spinacz w kategorii Event komercyjny
Amber Prize: nominacja w międzynarodowym konkursie w kategorii Online event
W Live Age łączymy butikowy charakter pracy z kompetencjami dojrzałej agencji. Większość niezbędnych zasobów posiadamy inhouse, w tym dział strategii i kreacji, projektowanie 2D i 3D, produkcję scenografii, wynajem mebli, obsługę transmisji online. Posiadamy doświadczenie w produkcji stoisk expo i wystaw (w tym interaktywnych). Z powodzeniem tworzymy coraz więcej kontentu do digitalu, głównie w formie video i animacji. Od wielu lat wspieramy także działy HR w projektach employer brandingowych (nie tylko eventy w realu i digitalu, także komunikacja).
©2022. SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. All Rights Reserved.