Zapraszamy do zapoznania się z raportem naszej agencji

Portfolio Agencji Bespokle

Agencja w liczbach

0 LAT

Na rynku

0 +

Liczba zatrudnionych w agencji

PLN 0

Przychód netto 2020 r.

PLN 0

Przychód netto 2021 r.

Słowo o agencji

*Bespoke to agencja komunikacji marketingowej, gdzie ludzie grają pierwsze skrzypce. Od 8 lat budujemy sprawną orkiestrę, która na ten moment składa się z ponad 30 osób: projekt menadżerów, koordynatorów incentive travel, specjalistów incomingu oraz studia kreatywnego i graficznego. Mieścimy się na warszawskiej Sadybie, gdzie przy wybornej kawie tworzymy brawurowe partytury. Nasze projekty to niezapomniane emocje, które poprzez doświadczenia lojalizują marki z ich odbiorcami. Działamy z pasją i entuzjazmem – na wszystkich kontynentach i w każdym obszarze MICE.

łukasz małe

Łukasz Klimczak

Member of the Board

Kluczowy zespół

Konrad Wielgórski

CEO

Łukasz Klimczak

COO

Dominika Bieliniak

Managing Director

Core Business agencji

Agencja specjalizuje się w kreacji i produkcji projektów z obszaru komunikacji marketingowej, łącząc nowe technologie świata offline i online. W jej kompetencjach leżą wszelkie formy event marketingu: eventy wewnętrzne i zewnętrzne, B2B i B2C, targi, konferencje, kongresy, gale, roadshow, integracje, ambient, imprezy masowe, offline i online. Dużym obszarem działalności jest również turystyka korporacyjna, czyli Incentive Travel i usługi DMC (incoming).

*Bespoke to także programy Motivation & Loyality, czyli programy wparcia sprzedaży, dedykowane różnym grupom interesariuszy wewnętrznych lub zewnętrznych. Całość spaja kompleksowa kreacja komunikacji marketingowej oraz studio graficzne, które nadają wizjonerski i estetyczny ton naszym strategiom.

konrad małe

Konrad Wielgórski

CEO

Unikalne kompetencje agencji

*Bespoke to ludzie, więc pierwszą unikalną kompetencją agencji jest jej zgrany zespół pracowników o szerokich kompetencjach – zdeterminowany na cel i zarażający pozytywną energią team o niepokonanym spirit.

Strategią agencji jest zrównoważony rozwój – dbałość o wszystkich partnerów i środowisko, w którym tworzymy wydarzenia. Dlatego powołaliśmy do życia Fundację *Bespoke, która stawia na edukację ekologiczną i świadome prowadzenie biznesu. Nasi klienci otrzymują nie tylko kompleksowo przygotowane projekty, ale także przemyślany plan ich wdrożenia zgodny z troską o środowisko naturalne oraz człowieka, który stanowi podstawę wszelkich działań marketingowych.

Fota_DB02

Dominika Beliniak

Managing Director

TOP 6 naszych Eventów

Przedstawiamy nasze najlepsze eventy w latach 2019-2021 r.

Huawei EcoConnect 2020 – konferencja online

Cykliczne spotkanie dla partnerów, po raz pierwszy w 100% w wersji online. 1200 uczestników z kilku krajów CEE. 4 sceny, 40 prelekcji i 4 kategorie tematyczne jednocześnie, przez 2 dni. Wsparcie komunikacyjne wydarzenia w SM. Wydarzenie docenione w wewnętrznym konkursie Huawei jako najlepsze w tej części Europy. Wyróżnienie podczas Conventa 2021 i MP Power.

Festiwal Whisky Days – projekt autorski

Jeden z pierwszych festiwali whisky w Polsce w standardzie premium. Edycja letnia w Warszawie i zimowa w Zakopanem. Wydarzenie skupiające producentów, dystrybutorów i miłośników whisky oraz innych trunków z najwyższej półki. Niezwykłe połączenie eleganckich lokalizacji, świetnej muzyki na żywo z możliwością degustacji najlepszych alkoholi z całego świata.

mBank Nowe Perspektywy – kongres online

Największe jak do tej pory wydarzenie online mBanku. 3000 uczestników i 3 dni konferencji. Całość przeprowadzona live we własnym i autorskim Studio *Bespoke w Warszawie. Spotkania z najbardziej cenionymi w kraju ekspertami inwestycyjnymi.

Fujitsu Australia Outback 4x4 Renegades – Incentive Travel

Wyjazd nagrodowy dla 40 partnerów – Północna Australia, Singapur. Przez 7 dni kilkanaście aut terenowych przemierzało 850 km czerwonych dróg, pustkowi, kanionów i rzek spływających z gór Kimberley. Każdego dnia uczestnicy eksplorowali wąwozy i wodospady dostępne tylko dla ich oczu. Podróżnicy spali i podróżowali bez dostępu do bieżącej wody, sanitariatów, zasięgu czy łączności ze światem. Podczas spotkań z Aborygenami zrealizowaliśmy Incentive StoryTelling – naszą autorską koncepcję. Wyjazd wyróżniony i nagrodzony MP Power Awards.

Grupa Pracuj - Festiwal Pracy Jobicon

Trzy edycje offline największych targów pracy i praktyk dla młodych ludzi. Wiosna i jesień w 3 miastach: Warszawa, Kraków, Wrocław. Łącznie 36 000 uczestników. Własny projekt i produkcja ponad 100 stoisk dla wystawców. Jobicon to nie tylko targi pracy. To też miejsce spotkań z ludźmi sukcesu, sportowcami, artystami, miejsce wymiany doświadczeń i dobrych praktyk (Gessler, Chodakowska, Musiał).

Canon Bali Ogooh Ogooh – Incentive Travel

Stworzenie programu ,,out of the box”. Podczas wyjazdu uczestnicy mieli okazję wziąć udział w skuterowym rajdzie po wąskich drogach i dzikich plażach, zobaczyć paradę demonów Ogooh Ogooh oraz świętować Nyepi – balijski Nowy Rok. Zakwaterowanie - butikowe hotele wśród tarasów ryżowych. Sporym wyzwaniem okazał się dzień na wsi bez prądu – lokalne warunki czy sadzenie ryżu były pozytywnie niezapomniane.

Realizacje online i offline

Zestawienie dla lat 2020 i 2021 r.

0

Online 2020 r.

0

Offline 2020 r.

0

Online 2021 r.

0

Offline 2021 r.

Zobacz nasz Showreel

Lista nagród od 2019

  • MP Power Award – najlepszy Incentive Travel B2B
  • Golden Arrow – wyróżnienie dla Incentive Travel B2B
  • Gazela Biznesu 2020
  • Najlepsza Agencja Eventowa 2021 wg. Media & Marketing Polska roku 2021 (Dobre praktyki w praktyce).
  • Conventa Best Event Award 2021 – wyróżnienie dla Best Corporate Online Convetion

Przestrzeń na dodatkowe informacje

Dotychczasowa historia *Bespoke przedstawia modelowy rozwój. Z powołanej w 2014 r. butikowej firmy, staliśmy się najszybciej rosnącą agencją MICE w Polsce i jedną z największych marek w swoim obszarze. Nieustanny wzrost pobudzany jest inwestycjami czynionymi bez względu na globalne okoliczności, a partnerska polityka kadrowa pozwoliła w 2020 i 2021 r. zachować cały zespół. Dzięki właściwym krokom staliśmy się bardziej konkurencyjni – podnieśliśmy jakość zachowując siły operacyjne i kompetencje sprzed pandemii.

 

Chcąc współtworzyć etyczne standardy branży dołączyliśmy do wielu stowarzyszeń: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel SOIT (incentive), Warszawska Organizacja Turystyczna (incoming), Klub Agencji Eventowych SAR (event) oraz Future of Tourism. Członek naszego zarządu znalazł się na liście 100 najbardziej wpływowych ludzi branży na świecie (wg. Eventex) oraz jest współtwórcą federacji TUgether, która w pandemicznym czasie walczyła o istnienie branży spotkań.

 

Wyróżnia nas również… formalizm. Tak, żyjemy emocjami i to one tworzą nasze wydarzenia oraz wyjazdy, ale żadne confetti nie spadnie, jeśli nie zadbamy wzorowo o bezpieczeństwo i komfort klienta. Jesteśmy zarejestrowani jako organizator turystyki. Opłacamy wszystkie formalne zobowiązania (m in.: gwarancję turystyczną, ubezpieczenia OC, składki TFG/TFP) i wprowadzamy szereg procedur bezpieczeństwa (m.in. RODO).

Nasi kluczowi Klienci

©2021. SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. All Rights Reserved.