Plej logo podstawowe

Zapraszamy do zapoznania się z raportem naszej agencji

Raport z działalności agencji

Agencja w liczbach

0 LAT

Na rynku

0 +

Zespół produkcji i kreacji eventowej. 150 - liczba zatrudnionych w agencji.

PLN 0

Przychód netto 2022 r. *dotyczy tylko eventów.

PLN 0

Przychód netto 2021 r. *dotyczy tylko eventów. Łączny przychód netto agencji - 51 mln PLN

Słowo o agencji

Markę Plej budujemy od kilkunastu lat, realizując kilkaset eventów rocznie. Nasz zespół tworzy 150 specjalistów, z których ponad 30 zajmuje się produkcją i kreacją eventową offline i online, a także odpowiedzialnym społecznie incentive travel (posiadamy wpis do rejestru organizatorów turystyki). Naszym klientom oferujemy zintegrowany pakiet usług. Strategię i kreację eventową łączymy z technologią, tworząc zapadające w pamięć doświadczenia. Nie dzielimy myślenia na digitalowe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych projektów, a nasze realizacje zbliżają marki do ludzi. Dzięki pełnej gamie usług eventowych takich jak m.in. konferencje i kongresy dla pracowników i kluczowych klientów, gale i jubileusze, stoiska na targach branżowych, briefingi prasowe, projekty CSR, premiery, aktywacje ambientowe i strefy promocyjne, imprezy plenerowe, masowe i eventy, festiwale, spotkania integracyjne oraz wyjazdy incentive – docieramy do konsumenta w każdym możliwym touchpoincie. Potwierdzają to klienci, pracujący z nami latami i branża. Naszą filozofią jest współpraca długoterminowa, bo tylko taka daje możliwość poznania klienta i dostarczenia projektów w pełni dostosowanych do potrzeb. W 2021 Plej trafił do top 3 agencji roku w zestawieniu MP Power Awards 2020 z 2 nagrodami głównymi za event edukacyjny i event online zrealizowanych dla PZU, a w Innovation 2021 znaleźliśmy się w top 3 agencji komunikacyjnych m.in. dzięki produkcji eventowej dla Netflix.

 

 

plej-rafal-krawczuk

Rafał Krawczuk

managing partner

Kluczowy zespół

Rafał Krawczuk

managing director

Łukasz Gumowski

creative partner

Anna Ufnal

event production director

Przemysław Witkowski

event development director

Core Business agencji

Pełen zakres usług eventowych offline, online i hybrydowo:

konferencje i kongresy

gale i jubileusze 

warsztaty, szkolenia, webinary

spotkania integracyjne i motywacyjne

koncerty i festiwale

wydarzenia plenerowe i imprezy masowe

stoiska na targach branżowych

briefingi prasowe

projekty CSR

premiery

aktywacje ambientowe i strefy promocyjne

wyjazdy incentive

Dodatkowo:

kreacja, grafiki, animacje, 3D

strony www i aplikacje

social media i influencer marketing

ATL i BTL

 

plej-anna-ufnal

Anna Ufnal

event production director

Unikalne kompetencje agencji

Jesteśmy jedną z największych niezależnych agencji w kraju oferującą pełną obsługę komunikacyjną. Szczycimy się kompleksowością oferty i indywidualnym podejściem do każdego klienta. Integracja usług oznacza dla nas możliwość bardzo szerokiej obsługi skupionej in-house. Obecnie Plej to 150 pracowników skupionych w działach eventów, incentive (posiadamy wpis do rejestru organizatorów turystyki), kreacji, client service, technologii oraz back office. Na stałe współpracujemy z ponad 20 klientami z różnych, których grono regularnie się powiększa. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

 

plej-lukasz-gumowski

Łukasz Gumowski

creative partner

TOP 6 naszych Eventów

Przedstawiamy nasze najlepsze eventy w latach 2020-2022 r.

Strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival 2022 | Netflix

Wraz z kolektywem NoLoop przygotowaliśmy projekt będący częścią kampanii promującej 4 sezon „Stranger Things”. Chcieliśmy, aby uczestnicy Festiwalu poprzez wspólną zabawę mogli wejść w świat serialowej Drugiej Strony. Wizualizując systemy złożone (biologiczne procesy wzrostu i ekspansji czy dynamikę ruchu szczeliny) połączone z sensorami (prędkość jazdy, kąt skrętu kierownicy, opór na pedałach, siła podmuchu) daliśmy uczestnikom poczucie pełnego zanurzenia się w generowanym świecie, inspirowanym estetyką “Stranger Things”. Specjalnie zbudowany ekran, wygięty w łuk nad głowami uczestników, pogłębiał efekt immersji. Struktura doświadczenia estetycznego (rezultat symulacji) była nieprzewidywalna, gdyż zależała nie tylko od predefiniowanych zmiennych, ale również od chwilowych decyzji uczestników. Wszystko, co robili uczestnicy, wpływało na wizualizację symulowanego świata. Natomiast to, co działo się w symulacji, było odczuwane przez uczestników. Symulacja była społecznym doświadczeniem grywalizacji, ponieważ uczestnicy musieli działać razem, aby wygrać z siłami ciemności. Nikt nie mógł tego zrobić sam.

Dobroczynna Kolacja Spragnieni Piękna. W lustrze| Stowarzyszenie Przyjaciele Muzeum Narodowego w Warszawie

Podczas dobroczynnego wydarzenia w Muzeum Narodowym goście mieli szansę zobaczyć premierowo pierwsze prace z kolekcji #AutoportretyXXI na specjalnie przygotowanym oprowadzaniu kuratorskim. W czasie kolacji poprowadzono aukcję, której cały dochód został przeznaczony na sfinansowanie kolekcji. Wieczór poprowadziła Agata Młynarska, a na zakończenie wystąpił Ralph Kamiński z z recitalem.

EverGreen FESTIVAL | Grupa Żywiec

Strategiczna konferencja, na której zaprezentowane zostały plany marek z Grupy Żywiec na 2022 rok. W scenografii wydarzenia wykorzystano scenę główną i pomocniczą, nazwaną przez nas „pastylką”, a także strefy produktowe marek. Wszystko to, aby w atmosferze festiwalu muzycznego, zaprezentować plany sprzedażowe i komunikacyjne zarówno całej Grupy Żywiec, jak i poszczególnych marek. Oprawę muzyczną zapewnił grający live muzyczne evergreeny zespół coverowy The Customs. Konferencję poprowadził Szymon Majewski, a atrakcją kończącą spotkanie były warsztaty barmańskie poprowadzone przez Mareka Posłusznego - jednego z najlepszych barmanów flair na świecie. Zaproszenia wysyłano do 1500 pracowników Grupy Żywiec w całej Polsce, a aktywnych w czasie konferencji online było ponad 800 odbiorców, z których część oglądała EverGreen FESTIVAL zbiorczo w swoich miejscach pracy. Klamrą wieńczącą wydarzenie jest playlista EverGreen FESTIVAL, którą uczestnicy dostają po evencie wraz z recepturą na drinka tworzonego podczas warsztatów barmańskich. Wydarzenie zrealizowane w formule online. Agencja Plej odpowiadała za scenariusz, kreację, produkcję i reżyserię eventu.

Strefa Razer na Gamescom | Razer

Gamescom to największe w Europie i jedne z największych na świecie targi gamingowe, w 2022 roku odwiedzone, w ciągu 5 dni trwania wydarzenia, przez ponad 265 tysięcy osób. Dla Razer, światowego lidera wśród lifestyle’owych marek dla graczy, agencja Plej stworzyła i koordynowała dwie strefy – jedną dedykowaną spotkaniom B2B i drugą, ponad 500m2, z atrakcjami dla graczy B2C. Agencja pracowała dla Razer już po raz kolejny, wcześniej realizując strefy wizerunkowe na największych polskich i europejskich imprezach gamingowych.

Klik na Rozwój | PZU

Kolejna realizowana przez Plej konferencja online z cyklu „Klik na Rozwój” tym razem realizowana na żywo i oglądana przez ponad 1000 odbiorców. Zaproszeni goście poruszyli tematykę z zakresu rozwoju technologii oraz transformacji cyfrowych, z którymi każdy z nas mierzy się na co dzień. Jednym z gości był przedstawiciel firmy Microsoft, który prezentował rozwiązania VR w bardzo szerokim aspekcie – od pracy biurowej, przez kontakt prywatny, na zdalnym przeprowadzaniu operacji medycznej kończąc. Poza wyjątkowymi prelekcjami, uwagę przykuwało niebanalne studio customowe, które zostało zaprojektowane oraz zbudowane specjalnie na to wydarzenie. Bramy diodowe służyły do wyświetlania haseł głównych konferencji oraz KV jak i logo, natomiast ekran środkowy dedykowany był prezentacjom merytorycznym. Dzięki takiemu ułożeniu multimediów udało się osiągnąć efekt głębi, dzięki której przekaz online był bardziej ciekawy w odbiorze. Konferencja emitowana była za pomocą dedykowanej platformy, z pełną funkcjonalnością w zakresie nawiązywania interakcji – czaty, quizy live, ankiety, możliwość zadawania pytań.

Konferencja Dealerska | Kia Polska

GO Online Conference to pierwszy projekt, który mieliśmy przyjemność zrealizować dla naszego nowego klienta – Kia Polska. Stworzyliśmy dwie spektakularne przestrzenne scenografie multimedialne. Pierwsza posłużyła za tło do podsumowania roku 2020, druga - do odsłony planów na rok 2021 i kolejne. Morfing jednej wirtualnej scenerii w drugą zakończył się animowaną zmianą logotypu klienta.

Realizacje online i offline

Zestawienie dla lat 2022 i 2021 r.

0

Online 2022 r.

0

Offline 2022 r.

0

Online 2021 r.

0

Offline 2021 r.

Zobacz nasz Showreel

Lista nagród od 2019

Rok 2022

  • THE WEBBY AWARDS 2022
    Webby Winner 2022 w kategorii: Video: Art & Experimental 2022 / Open Your Eyes – and see the music / Netflix
    People’s Voice w kategorii Video: Art & Experimental 2022 / Open Your Eyes – and see the music / Netflix
  • MP POWER AWARDS 2021
    Nagroda Główna w kategorii Stage Design / Premiera Kia EV6 / Kia Polska
  • INNOVATION 2022
    Brąz w kategorii Innowacje w Komunikacji: Content & Entertainment / Strefa Netflix na Orange Warsaw Festival 2022
  • THE LOVIE AWARDS 2022
    Brąz w kategorii Advertising: Best Event Activation Campaign / Strefa Netflix na Orange Warsaw Festival 2022
    People’s Lovie w kategorii Advertising: Best Event Activation Campaign / Strefa Netflix na Orange Warsaw Festival 2022
  • MEDIA&MARKETING POLSKA
    Wyróżnienie „Zespół na 5” w „Raporcie Agencje Eventowe 2022”

Rok 2021

  • INNOVATION 2021
    • TOP 3 agencji komunikacyjnych roku
    • Best of the Year/ Innowacje w Komunikacji/Netflix „Open Your Eyes – and see the music”
    • 3 x srebro/ Netflix „Open Your Eyes – and see the music”/ Innowacje w Komunikacji: Content/Entertainment; Visual – Motion; Instalacja
    • 2 x brąz/ Allegro „Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej”/ Innowacje w Komunikacji: Tech oraz Innowacje w Mediach: Touchpoint
  • KTR 2021
    • 2x srebro za Netflix „Open Your Eyes – and see the music” w kategoriach Design: Digital & Motion oraz Communication: Use of Data
    • brąz za Netflix „Open Your Eyes – and see the music” w kategorii Technology: Creative Tech: Creative Use of Existing Technology
  • Kreatura 2021 – 2 x wyróżnienie – „Nie pytamy po co. Ważne, że mają” (Allegro) w kategorii: Film – wideo w internecie oraz „Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej” (Allegro) – Marketing w czasie pandemii
  • MP Power Awards 2020:
    • top 3 najlepszych agencji eventowych w rankingu MP Power Awards 2020;
    • 2 nagrody główne: w kategorii Event – edukacja online za projekt Prosty język (PZU) oraz w kategorii specjalnej: event online za projekt #TyTworzyszPrzyszłość (PZU).

 

Rok 2020

  • IAB MIXX Awards 2020: brąz w kategorii UX i wyróżnienie w Innovation & Smart Solution dla Shake to Play
  • Kreatura 2020 – wyróżnienie w kategorii specjalnej Marketing w czasie pandemii – projekty marketingowe marek za projekt Play dla Seniorów
  • Raport Agencje Eventowe 2020: wyróżnienie Efektywna Integracja
  • MP Power Awards 2019nagroda główna w kategorii Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu za Play Live Show (5-godzinny live stream charytatywny dla Play wspierający Wielki Finał WOŚP 2019)

Dodatkowe informacje o agencji

Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe, choć wszystkie te kompetencje skupiamy in-house. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Mamy kilka kluczowych działów od strategii, poprzez eventy i incentive (posiadamy wpis do rejestru organizatorów turystyki), kreację, client service, social media, influencer marketing po dział technologiczny (łączący kompetencje front-end, back-end, UX i UI). W ostatnich latach dostosowujemy się do zmieniającego otoczenia rynkowego, włączając do naszej oferty coraz więcej działań digitalowych w wielu obszarach. Tworzymy strony internetowe, aplikacje mobilne, zakrojone na szeroką skalę kampanie z influencerami oraz inne aktywacje w social mediach. Nie zapominamy jednak o dobrej kreacji ATL i BTL. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Dzięki takiemu podejściu możemy zapewnić klientom obsługę full- service in house – wiele kompetencji w jednej firmie.


Osiągnięcia w ostatnich 2 latach

W ostatnich latach agencja Plej efektywnie dostosowuje się do stale zmieniającego się otoczenia rynkowego.W obszarze eventowym w okresie pandemii znacząco poszerzono kompetencje związane z organizacją eventów online i hybrydowych z całym bagażem wiedzy technicznej. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów położono bardzo duży nacisk na wzmocnienie kompetencji w dziale kreacji w zakresie in-housowej produkcji materiałów graficznych, animacji, materiałów AR oraz przygotowywania prezentacji merytorycznych.W późniejszym czasie pracowano intensywnie nad rozbudową zespołu produkcji i kreacji eventowej. Format współpracy z klientami agencja opiera na stałych teamach producenckich. Dzięki takiemu podejściu udaje się nawiązywać długoterminową, a nie jedynie projektową, współpracę. Przedstawiciele agencji z czasem poznają potrzeby klientów i są w stanie dostarczać koncepcje najbardziej dopasowane do ich oczekiwań. W chwili obecnej w skład zespołu produkcji wchodzą osoby o bardzo zróżnicowanych predyspozycjach i zainteresowaniach, dzięki czemu agencja jest w stanie z powodzeniem obsługiwać kontrakty z wielu obszarów event marketingu. Dodatkowo, aby jeszcze lepiej współpracować z klientami i jednocześnie w pełni wykorzystywać i optymalizować kwestie techniczne powołano również wewnętrzny dział techniczny, którego zadaniem jest wsparcie event managerów w doborze najbardziej odpowiednich podwykonawców i współpracy z nimi na dalszym etapie realizacyjnym.


Agencja powołała także nowy brand – najs.world, w którym obsługuje obszar korporacyjnych wyjazdów incentive, jednak w autorskiej świadomej formule odpowiedzialności społecznej, w której integruje swoją obecność z ochroną i wsparciem lokalnych społeczności i przyrody.


Rok 2022 agencja Plej zamyka rekordowym wynikiem finansowym na poziomie 40mln przychodu w części eventowej.


Plej jest również aktywna branżowo. Prezes agencji – Rafał Krawczuk – jest członkiem zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR, w którym podniesiono w tym roku temat próby sformalizowania raportowania branży w obszarze ESG.

Nasi kluczowi Klienci

©2021. SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. All Rights Reserved.