logotyp liveage_white

Portfolio agencji LiveAge

Agencja w liczbach

0 LAT

Na rynku

0 +

Liczba zatrudnionych w agencji

PLN 0

Przychód netto 2022 r.

PLN 0

Przychód netto 2021 r.

Słowo o agencji

Live Age to agencja komunikacji live. Wspieramy strategię marek poprzez komunikację na żywo, w realu i w digitalu. Edukujemy, pokazujemy trendy. Pracujemy dla najlepszych, a nasze projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach. Za nami ponad 20 lat doświadczeń w projektach event marketingowych obejmujących około 700 projektów dla blisko 100 klientów. W ostatnim czasie obsługiwaliśmy między innymi: Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Krakowski Park Technologiczny, Bloober Team, AmRest (właściciel KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks etc.), Adamed Pharma, Comarch, BGK. Najważniejsi Klienci agencji są nami od ponad dekady. Jesteśmy członkiem Klubu Agencji Eventowych SAR, w latach 2019 – 2022 współtworzyliśmy struktury zarządu Klubu. Należymy także do polskiego oddziału największego stowarzyszenia branży spotkań i wydarzeń na świecie – Meeting Professional International.  Wierzymy w spotkania ludzi i marek. Na żywo, w realu i w digitalu.

liveage-dominik-gorka

Dominik Górka

CEO, dyrektor kreatywny

Kluczowy zespół

Dominik Górka

CEO, dyrektor kreatywny

Dorota Wojtczak

marketing director

Szymon Pasaj

co-CEO i dyrektor produkcji

Marta Wojakowska – Urbańczyk

head of operations

Core Business agencji

Nasz core business to event & experience marketing w obszarze B2B. Razem z naszymi klientami przekuliśmy wiele eventów w wieloletnie projekty wspierające świadomość marki i budowanie relacji. Ewolucja projektów jest naszą mocną stroną. Tworzymy konferencje, gale, przestrzenie expo, strefy brand experience i wydarzenia promocyjne oraz eventy i projekty employer brandingowe. Online, offline i hybrydowe. I potrafimy wpinać te projekty w strategię komunikacji marek.

liveage-dorota-wojtczak

Dorota Wojtczak

marketing director

Unikalne kompetencje agencji

Analizujemy, opracowujemy strategię i koncept. Produkujemy i weryfikujemy wyniki. W naszym zespole mamy ekspertów od strategii i kreacji, grafików 2dD 3D oraz motion, doświadczonych event managerów, wsparcie komunikacyjne, własny team scenograficzny oraz magazyn wynajmu mebli eventowych. Tworzenie stron www, rejestrację, komunikację czy realizację streamingu obsługujemy inhouse.

liveage-marta-wojakowska-urbanczyk

Marta Wojakowska – Urbańczyk

head of operations

TOP 6 naszych Eventów

Przedstawiamy nasze najlepsze eventy w latach 2020-2022 r.

OLX Know How TV

Trzecia z rzędu digitalowa edycja konferencji OLX Know How, skierowanej dla branży rekrutacyjnej. Oparta o opracowany przez Live Age, wielokrotnie nagradzany format telewizji śniadaniowej. Projekt o udowodnionej skuteczności biznesowej, charakteryzuje się rosnącym z roku na rok zasięgiem, wielokrotnie przewyższającym formaty stacjonarne, i udowodnionym, pozytywnym wpływem na sprzedaż.

BGK TV

Przykład cyklicznego projektu opartego o format brand TV – inspirowany telewizją konceptu, tu dla celów komunikacji wewnętrznej. Połączenie telewizji, eventu i działań komunikacyjnych. Krótkie, 20-minutowe odcinki, przybliżające pracownikom zagadnienia strategii banku, ale podające poważną tematykę w lekki i przystępny sposób. Narzędzie doskonale budujące społeczność pracowników i ich zaangażowanie - zarówno w tworzenie BGK TV, jak i poprzez wspólne oglądanie premier odcinków. Udowodniona skuteczność w zakresie dotarcia i realizacji celów wiedzowych.

Microsoft Envision Poland

Polska edycja największej konferencji biznesowej Microsoft, przeprowadzone w formule online. Zgromadziła ponad 1300 uczestników online, a dzięki towarzyszącej wydarzeniu szeroko zakrojonej kampanii w mediach, miała łączny zasięg ok. 140 tys UU i ponad 8 mln PV. Współtworzyła liderską pozycję marki poprzez omawianie najważniejszych potrzeb i bolączek współczesnego biznesu i wyznaczanie kierunków na przyszłość.

RAS Festival

Autorski festiwal muzyczny Ringier Axel Springer Polska. Odpowiedź na potrzebę integracji – pierwszy wspólny event dla pracowników po blisko 3-letnim okresie pracy zdalnej. I sposób na doświadczenie odświeżonej identyfikacji wizualnej marki w bardzo wielu, naturalnych dla festiwalu, punktach styku.

Digital Dragons 2022 (Krakowski Park Technologiczny)

To jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń branży gier w CEE. Składa się z szeregu projektów, m.in. konferencja, strefa expo, 2 konkursy i towarzyszące im gale, warsztaty, strefa spotkań biznesowych. Projekt startował w 2012 roku jako niszowa, kameralna impreza na 300 osób. Dziś jest marką rozpoznawaną na całym świecie, z ugruntowaną pozycją finansową dzięki zbudowanej, wciąż rosnącej sieci partnerów i sponsorów. Jubileuszowa edycja zgromadziła 2100 uczestników, 613 firm, 146 wykładowców, 125 wykładów, 1150 deweloperów i 114 wydawców.

People Awards 2022

Ewolucja dorocznej gali doceniającej pracowników, zespoły i projekty. Tym razem rozbudowanie o elementy związane z komunikacją strategii firmy (“Future of RAS”), jak i wymianę informacji o poszczególnych markach, których firma ma wiele w portfolio (Teleturniej “RAS dwa MY”). Nowością tegorocznej edycji było połączenie formuły online i offline, jednak nie na zasadzie "typowego" eventu hybrydowego, a równoległej transmisji do wielu miejsc w przestrzeniach wydarzenia, w których pracownicy byli osobiście, na zasadzie “stref kibica”.

Realizacje online i offline

Zestawienie dla lat 2022 i 2021 r.

0

Online 2022 r.

0

Offline 2022 r.

0

Online 2021 r.

0

Offline 2021 r.

Lista nagród 2020 r.

MP Power Awards 2020: Event – promocja marki online

MP Power Awards 2020: Event – celebracja online

MP Power Awards 2020: TOP 3 agencji w kraju

Eventex 2021: najlepsze Online conference na świecie

Eventex 2021: złoto w kategoii Virtual experience – consumer & business services

Eventex 2021: srebro w kategorii Virtual B2B event

Golden Arrow 2021: nagroda w kategorii Experiential marketing on-line zewnętrzny

Golden Arrow 2021: nagroda w kategorii Experiential marketing on-line wewnętrzny/korporacyjny

Employer Branding Excellence Awards 2021: wyróżnienie w kategorii Kampania wewnętrzna

Eventex500: 20. pozycja na świecie wśród agencji event & experience marketingowych

Media Marketing Polska – wyróżnienie TOP 4 agencji w kraju i tytuł „Partner na lata” w dorocznym raporcie Agencje Eventowe

 

Złote Spinacze 2021: złoty spinacz w kategorii Event korporacyjny

Złote Spinacze 2021: srebrny spinacz w kategorii Employee experience i komunikacja wewnętrzna

Kreatura 2021 – nagroda główna w kategorii Eventy online i hybrydowe

MP Power Awards 2021: TOP 10 Eventów Dziesięciolecia

MP Power Awards 2021: MP Power 12 – agencja eventowa

MP Power Awards 2021: drugi rok z rzędu TOP 3 agencji roku

Eventex 2022: złoto w kategorii Virtual Employee Engagement Event

Eventex 2022: złoto w kategorii Pivot to Virtual

Eventex 2022: srebro w kategorii Community Building & Engagement

Golden Arrow 2022: wyróżnienie w kategorii Experiential marketing – Event marketing on-line – zewnętrzny / targi, konferencje, kongresy

PR Wings 2022: wyróżnienie w kategorii Angażujący event

Eventex Index 2022: 21. pozycja na świecie wśród TOP 100 agencji i organizatorów eventów

Media Marketing Polska: drugi rok z rzędu wyróżnienie TOP 4 agencji eventowych w kraju i tytuł „Efektywna i efektowna” w dorocznym raporcie Agencje Eventowe

Kreatura 2022: wyróżnienie w kategorii Eventy online i hybrydowe

Złote Spinacze 2022: złoty spinacz w kategorii Event komercyjny

Amber Prize: nominacja w międzynarodowym konkursie w kategorii Online event

Dodatkowe informacje o agencji

W Live Age łączymy butikowy charakter pracy z kompetencjami dojrzałej agencji. Większość niezbędnych zasobów posiadamy inhouse, w tym dział strategii i kreacji, projektowanie 2D i 3D, produkcję scenografii, wynajem mebli, obsługę transmisji online. Posiadamy doświadczenie w produkcji stoisk expo i wystaw (w tym interaktywnych). Z powodzeniem tworzymy coraz więcej kontentu do digitalu, głównie w formie video i animacji. Od wielu lat wspieramy także działy HR w projektach employer brandingowych (nie tylko eventy w realu i digitalu, także komunikacja).

Nasi kluczowi Klienci

©2022. SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. All Rights Reserved.